StarCraft II – Blizzcon 2016 Updates

Echipa de developeri din spatele StarCraft II a avut o schimbare de perspectivă în ceea ce privește cadența lansării update-urilor pentru joc. În anul 2016 au trecut de la lansări majore, sub forma de expansion-uri, la lansări periodice de patch-uri, pentru a livra content utilizatorilor cât mai des.

Efectele benefice s-au văzut după lansarea Legacy of the Void, prin dezvoltarea secțiunii de Co-Op, și după lansarea campaniei episodice Nova Covert Ops.

NovaIII_Nova08_TF_03_png_jpgcopy

Noutăți:

War Chest – va fi un bundle pe care îl vei cumpăra, posibil la începutul lui 2017. Va avea efect sezonal, propriu, iar o mare parte din banii rezultați vânzărilor War Chest vor finanța competițiile eSports viitoare.

Vei avea o hartă pentru treasures sau rewards care se vor debloca pe parcurs ce joci.

De fiecare dată când un sezon de War Chest va fi anunțat, acesta va apărea și în clientul de StarCraft și în Battle.net. Rewardurile pot fi: portrete, skinuri, Decals, emojis și posibile noi Console de UI (de exemplu: Tal’Darim UI pentru Protoss)

Comic Series – poveste nouă se va dezvolta cu ajutorul unui nou comic series intitulat: Shadow Wars și se va plasa ca poveste după evenimentele din Nova Covert Ops. Acestea se vor lansa odată cu sezoanele din War Chest.

Update-uri la Co-Op. Stuckov va fi lansat în curând. Acesta este un comandant celebru din povestea StarCraft Broodwar, dar și din StarCraft II – ca Terran Infestat. Acesta va fi un mix de terran cu zerg și va avea majoritatea unităților și clădirilor infestate.

De asemenea, va avea și clădiri mobile sau care spawnează constant unități infestate. Pe lângă unități inedite, clădiri unice, acesta va avea și abilități extrem de interesante.

Stukov_TF_01b_tga_jpgcopy

Vor fi lansate și noi hărți de Co-Op: Miner Evacuation, dar și Dark of Night.

Leaderboards vor fi introduse și pentru hărțile de Co-Op, fiecare joc va primi un scor și vei putea compara rezultatele tale cu ale prietenilor, sau vs. cei mai buni din regiune etc.

Nova Covert Ops

Ultima parte a misiunilor Nova Covert Ops va fi lansată pe data de 22 noiembrie 2016. De asemenea, se va lansa și un nou comic – Nova: The Keep ,care va avea plasată povestea înainte de episoadele Nova Covert Ops și va răspunde la niște întrebări legate de istoricul Nova.

SMX3_Cutscene_MP03_010-13_png_jpgcopy

Update-uri Multiplayer

După terminarea festivităților Blizzcon se vor lansa noi update-uri la sistemul de multiplayer. Aceste modificări au fost pe PTR-ul recent. O modificare importantă este cea asupra Siege Tank-ului – acesta nu va mai putea fi ridicat de către Medivac în Siege Mode, dar va primi un buff la damage-ul propriu. Pentru Zerg, Hydralisk va primi range și speed buff plus Baneling extra HP , iar Protoss va primi Dark Templar Blink și o nouă abilitate pentru Tempest.

Evident că niciuna din aceste modificări nu este 100% finală, iar pentru detalii consultați pagina battle.

SMX3_Cutscene_MP03_030-3_png_jpgcopy

Deepmind în StarCraft

Unul din cele mai interesante anunțuri la BlizzCon a fost colaborarea între Google Deepmind Project și Blizzard.

Pentru cei care nu știu ce este Deepmind… acesta este AI-ul dezvoltat de către Google, bazat pe rețea neurală. Deepmind a avut la începutul anului 2016 meci de GO contra lui Lee Sedol, multiplu campion GO (18 trofee) și a câștigat 4 – 1.

Dar dezvoltatorii Deepmind nu sunt mulțumiți cu victorii doar într-un joc perfect informațional cum este GO-ul (pentru că ai întotdeauna o imagine completă și de ansamblu asupra tot ce reprezintă jocul, de la tablă, la pozițiile inamice etc), ci vor să învețe AI-ul să joace și un joc unde nu ai întotdeauna idee asupra tot ce se întâmplă, cum este StarCraft II.

Evident că rezultatele cercetării AI în domeniul StarCraft nu se vor limita doar la joc, prin crearea eventuală a unor AI-uri mult mai inteligente și adaptive, spre deosebire de cele preprogramate (care sunt în prezent) și a unor AI Coaches, care te vor ajuta să te perfecționezi, ci se vor extinde cu rezultate în lumea reală, totul fiind aplicabil în alte medii imperfecte informațional.

Pentru a ajuta Google Deepmind, dar și oricine dorește să experimenteze, Blizzard va lansa „StarCraft II API” în prima parte a anului 2017. Această platformă va permite oricărui AI să interacționeze cu sistemul StarCraft II.

Pentru cei care vor să se limiteze la joc, trebuie să știți că orice joc jucat poate ajuta în dezvoltarea cercetării în domeniul AI.

NovaIII_Nova09Map_TF_03_png_jpgcopy

Concluzie:

Deși ultima parte a trilogiei StarCraft II, Legacy of the Void, a fost lansată, dezvoltatorii nu se opresc aici, jocul este în continuă evoluție, fiind introduse lucruri noi în permanență, iar multiplayerul este menținut la un standard înalt prin monitorizare constantă, dar și prin modificare a diverselor unități/abilități care nu funcționează cum trebuie.

Îmi pare bine că unul din jocurile mele preferate nu este lăsat de izbeliște și că primește în mod constant update-uri. StarCraft nu a fost niciodată prietenos cu cei care nu sunt familiarizați cu jocul sau cei care vor să se apuce de el, dar versiunea curentă este, posibil, cea mai noob-friendly din ultimii 18 ani, fără a neglija comunitatea profesionistă.

You may also like...

Shares