Am găsit-o pe Dory!

Personajul meu preferat din “Finding Nemo” – Dory, a ajuns eroul principal în noul film de la Disney-Pixar.

„Finding Dory / În căutarea lui Dory” o readuce pe marile ecrane pe uituca Dory (vocea lui Ellen Degeneres), care locuieşte fericită în recif împreună cu Nemo (vocea lui Hayden Rolence) şi Marlin, tatăl lui Nemo (vocea lui Albert Brooks). Acţiunea din noua producţie Disney•Pixar - „Finding Dory / În căutarea lui Dory” – are loc la aproximativ un an de la întâmplările din filmul original „Finding Nemo / În căutarea lui Nemo”. Când Dory îşi aduce aminte deodată că are o familie undeva, care s-ar putea să o caute, cei trei pornesc într-o aventură incredibilă, chiar mai reușită și mai emoționantă decât cea a lui Nemo.

Afis_Finding Dory

Filmul „Finding Dory / În căutarea lui Dory” este distribuit de Forum Film România şi va avea premiera pe 17 iunie 2016, în format 3D, variantă subtitrată, respectiv dublată.

Producătorii noii pelicule au vrut să răspundă la toate aceste întrebări şi să facă lumină în trecutul lui Dory. De data aceasta, problemele de memorie ale lui Dory – o sursă de amuzament în primul film al seriei, din 2003 – devin un aspect important al vieţii ei, având consecinţe neplăcute.

Filmul se vede că este construit cu ajutorul tehnologiei de ultimă generație. La crearea caracatiței Hank s-a muncit peste doi ani.

 

„În căutarea lui Dory” este primul film produs de Pixar care foloseşte RIS, ultima generaţie a softului de render 3D RenderMan. Când „În căutarea lui Nemo” a fost lansat, una dintre marile provocări în realizarea lui a fost adăugarea altor dimensiuni în apă. În cazul „În căutarea lui Dory”, sentimentul acesta e amplificat cu ajutorul tehnologiei de astăzi. „În primul film am folosit zgomot, o tehnică pentru a da senzaţia că lucrurile se mişcă în spatele peştilor. Acum am folosit un simulator de apă care ne-a permis să arătăm peştii înotând, recreând o atmosferă mult mai reală”, explică directorul de tehnologie şi simulare Patrick Coleman.

MV5BMTY2NjI3NDc5Nl5BMl5BanBnXkFtZTgwMjgzMDcxOTE@._V1_

Cea mai mare provocare tehnică în noua producţie a fost, bineînţeles, redarea apei. „În filmul original era folosit un corp larg de apă, pe când în noul film sunt folosite mai multe corpuri mici cu apă, de la căni mici la tancuri de apă. Am petrecut foarte mult timp să integrăm interacţiunea personajelor cu apa”, spune Chris Chapman, director de efecte speciale. Miza era cu atât mai mare cu cât toată lumea ştie care e sentimentul pe care ţi-l dă apa în lumea reală. „Când te afli într-un acvariu mare cu apă reflexia e aparte, e ca şi cum apa ar sparge imaginea ei. Ştim cu toţii cum arată, iar noi eram conştienţi că asta vor vrea să vadă spectatorii şi în film. Datorită tehnologiei, am reuşit să redăm reflexia într-un mod credibil”, adaugă regizorul Andrew Stanton.

You may also like...

1 Response

Leave a Reply

  1. Lăsând la o parte detalii tehnice dacă filmul va fi cel puțin de interesant că și Nemo, abia aștept să îl văd.

Shares